TOPlist

úterý 29. června 2010

Motýlková:o) pro princezny


Nejenom my velké holky se rádi zdobíme, ale i naše malé princezny si zalouží něco originálního a jedinečného, proto jsem navrhla a ušila několik taštiček pro malé parádnice.

Tato je motýlková s jemným růžovým puntíkem.

Na kabelušku jsem použila pouze zahraniční Látky ( dovoz USA) .

Taštička jsem ušila v oblíbebném střihu a dozdobila aplikací dvou stužek a mašličky v barvě motýlků, ucho jsem udělala polohovací, aby slečna mohla nosit kabelušku přez tělíčko a mohla mít volné ruce. Lze ji nosit po zkrácení popruhu i na rameni.

Kabeluška je velká30 x27cm, takže je idealní pro děti tak od 5let a více.

zapínání je magnetické, a uvnitř je krémová podšívka, ucho i lem jsou vyztuženy, pro větší pevnost


















Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).