TOPlist

úterý 29. června 2010

Šípková Růženka

Nejenom my velké holky se rádi zdobíme, ale i naše malé princezny si zalouží něco originálního a jedinečného, proto jsem navrhla a ušila několik taštiček pro malé parádnice.

Tato je kvítečková s jemným růžovým puntíkem.

Na kabelušku jsem použila pouze zahraniční Látky ( dovoz USA) .

Taštička jsem ušila v oblíbebném střihu v kombinaci růžový puntík a květinky na krémovém podkledě, kabělušku jsem ozdobila vyšívanou tón v tónu atlasovou stužkou a květinkovou broží, vlastnoručně vyrobenou v barvách kabelušky.

ucho jsem udělala polohovací, aby slečna mohla nosit kabelušku přez tělíčko a mohla mít volné ruce. Lze ji nosit po zkrácení popruhu i na rameni.

Uvnitř je jedna kapsička z dvojité puntíčkované látky s vyšívaným lemem.

Kabeluška je velká30 x27cm, takže je idealní pro děti tak od 5let a více.

zapínání je magnetické,

a uvnitř je krémová podšívka,

ucho i lem jsou vyztuženy, pro větší pevnost










Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).