TOPlist

úterý 14. září 2010

Businesska :o))

Připravila jsem tašku na přání, je to takzvaná aktovka na papíry......první přání bylo aby byla do ruky a aby se pohodlně vešel formát A4, případně notebook. Vše tato bisniska:o) splňuje.

Ušila jsem jí z zahraničních látek ( USA ), s motivem kresby růží na černém a červeném podkladu.. Červená látka není tak křiklavá jako na fotce, je decentní a tlumená ( bohužel jsem ji nedokázala lépe nafotit).

taška je vyztužena pevným vlizelínem a ještrě nažehlovacím vatelínem, takže je možno v ní přenášet i notebook.

Aktovku jsem ozdobila pouze bílou stužkou, která podtrhla tyto dvě elegantní látky.

Dá nosit v ruce, nebo ji můžete pomocí dvou karabinek připnout na posouvací popruh, takže ji lze vzít i šikmo přes hrudník, či přes rameno.

aktovka se celá zapíná na zip,

uvnitř je vypodšívkována bavlněnou černou látkou s bílím puntíkem.

Uvnitř jsou dvě kapsy, jedna velká a jedna na tužky a propisky.

zadní část aktovky, je celá z černobílé látky s motivem růží

velikost 37 x 30cm, hloubka





























Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).