TOPlist

čtvrtek 30. září 2010

Čerstvý vánek

Ušila jsem pro vás kabelku, která působí jako čerstvý vánek, v příjemných barvičkách smetanové, hnědé a tlumené limetkové.

Látky, které jsem na tuto kabelku použila pochází od desingera Vicki Payna.

Jde o zesílenou bavlněnou látku s úpravou, která je vhodná pro domácí dekor. Takže látky jsou pevné, hustě tkané a mají vyšší gramáž.

Kabelku jsem ušila ze tří ladících látek, aby působila ženky, dominantně, a přitom skromně, nekřiklavě, ale hravě a hlavně svěže.

Kabelka je dost velká, vejde se i formát A4 na šířku,

uvnitř má tři kapsy z dvojité látky olemovány hnědým proužkem, který jsem vyšila.

zapíná se na zip

ucho má polohovací, nastavovací, takže ji můžete nosit jak přes rameno, tak přes hrudník a mít obě dvě ruce volné. Ucho je ušito ze stejné látky jako je dekorační proužek na lemu kabelky.

jako doplněk kabelky jsem vlastnoručně potáhla tři butonky, knoflíky, který kabelušku lehce dozdobují.

Kabelka je vypodšívkována bavlněným plátnem v krémové barvě,

lem i ucho jsou zpevněny nažehlovacím vlizelínem, aby dobře držely svůj tvar.

Velikost v nejširší části je kabelka velká 45cm a na výšku 38cm























Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).