TOPlist

středa 23. února 2011

Šlapacíííííí kolo, je zdrojem zábavy.....:o)

Šlapací kolo na půdě leží, nevím kdo by ho chtěl
šlapací kolo je ještě svěží já když ho zřel
šlapací kolo přežilo století
šlapací kolo jako blesk poletí

Sám, sám na kolo sám, sám
Sám na kolo usedám
Šlapu, šlapu jak šlapat se má
No já se mám

Ušila jsem kabelku v kombinaci zahraničních látrek od Michaela Milleram, s klopou a broží, kterou jsem vlastnoručně vyrobila:o).

Kabelka je celá vyztužená nažehlovacím vatelínem, klopa dvojitou vrstvou

klopu jsem ušila se vsazeným prýmkem ve světle modré barvě , který ji celou lemuje a kabelku doplnila broží.

Brož se dá lehce sundat a dát ji kamkoliv jinam na tričko, svetřík nebo bundu:o).

do kabelky se vejde pohodlně formát A4 , i několik sešitů....:o))

je velká 35 x 33cm

ucho je z popruhu, který jsem doplnila látkou , která koresponduje s celou kabelkou,

ucho je polohovací v nejdelší...130cm,

kabelku můžete tedy nosit jak křížem přes hrudnník, tak i na rameni

zapínání je na silný magnetický druk

uvnitř kabelky jsiou dvě velké prostorné kapsy, z dvojité látky, olemovány hnědým , vyšívaným proužkem, pro větší












































































2 komentáře:

  1. Ahoj chtěla bych se zeptat jestli ty kabelky prodávaš a když tak za kolik měla bych zrovna o tuhle kabelku zájem díky =)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, mám taky obrovský zájem o tuto tašku. Kde se dá objednat? Danča

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).