TOPlist

sobota 26. března 2011

Když kytky se smály, aneb fresh life

Tenhle příběh prostý, zpívám snad už po stý se svou kytarou,
není to má vina, že mi připomíná píseň prastarou.

Zazpívám a potom, přemýšlejte o tom, co se může stát,

láska není krotká a ten kdo ji potká, ať je hrozně rád.

Kytky se smály a vánek si vál, když jsem se nad tebou sklonil,

nevím, už nevím, co bylo dál, kytky se smály a vánek si val,

lalala.................

a já s touto písničkou pro vás připravila kabelu, plnou slunce, radosti a jarní nálady.

Kabelka je ušita z desingové látky od skvělé Kate Spein, kterou jsem doplnila jednobarevnou taktéž americkou bavlnou v korálové barvě.

Chtěla jsem aby vyniknul vzor látky, takže jsem ji doplnila vsazeným prýmkem, a broží v podobě květiny, korespondující s barevností látky. Střed květinové brože tvoří vlastnoručně potahovaný buttonek.

Brož se dá lehce odepnou a připnout na kabátek, svetřík, či tričko.

Kabelka je celá vyztužena zažehlovacím vatelínem,

zapíná se celá na zip!!!

uvnitř jsou dvě velké kapsy z dvojité látky, a olemované vyšívaným proužkem.

kabelku lze nosit v ruce, nebo přes rameno a díky polohovacímu popruhu i křížem přers hrudník a mít tak volné ruce.

popruh jsem doplnila stejnou látkou jako je celá kabelka

Polohovací ucho

je na dvou bytelných karabinkách z obchůdku od Meluzínky

Velikost kabelky je40 x 37cm, formát A4 se pohodlně vejde!!!!

Pokud tedy milujete jaro a jeho barvy , je tato originální kabelka určena pro vás a já vám přeji ať z ní máte radost:o)







































1 komentář:

  1. Dobrý den,

    zamilovala jsem si tuhle kabelku, kolik, prosím, je její cena. Odpovězte klidně na e-mail:
    vi87sun@gmail.com

    Děkuji, budu se těšit:)!

    Veronika Gabzdylová

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).