TOPlist

středa 6. března 2013

Tanec plameňáka.........


Louka plná kvěů je krásná jarní představa....... a co plameňák, krásný štíhlý, ten má také svou představu.......... rozkvetlou vodní hladinu, kde se jiskří vodní hladina, kapky vody vznášející se  při každém jeho kroku a vůně vodních květů, slunce a příslibů v nádherné dny.....
              
A tak jsem navrhla a připravila naprosto jedinečnou a neopakovatelnou  společenskou kabelečku, právě s plameňákem a jeho  vodním světem:o).
Aplikovala jsem obrázek plameňáka, do patchworkového bloku, vše vyšívala hedvábnou nití a doplnila jemnou výšivkou a aplikací droboučkých korálků a atlasových růžiček.
Na výšivku bylo použito více jak 100 droboučkých korálků :o)


Všechny látky batika i tištěné použité na kabelku jsou zahraniční,
kabeluška má dvě vyměňovací ucha, jedno společenské v podobě atlasové 4cm široké růžové stuhy a druhé zpopruhu v kombinaci, ktrerý ráda používám, tedy proužkem látky stejné jako je na kabelce.








10 komentářů:

  1. Lenko,
    tak tahle kabeluška je dokonalost sama !
    Majitelka se musí s ní vznášet jako ten plameňák :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji Ilů:o), jsem si dala záležet a opravdu je tam něco kolem 150ti korálků:o), ale moc mě to bavilo:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak k tomuto dílu jsem se musela posadit, pač je to něco neskutečného. Luxus a něha v jednom!

    OdpovědětVymazat
  4. Jů, ta teda je.... fakt nádhera:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji holčiny, to je můj relax:o), kamarádka mi říká, že jsem blázen s těma korálkama:o)))

    OdpovědětVymazat
  6. Leni je nádherná, vymazlená...naprosto dokonalá!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. MOC KRÁSNÁ A DOKONALÁ PRÁCE.
    POSÍLÁM VELKOU POCHVALU.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. naprosto souhlasím s holkama .. kabeluška je naprosto dokonalááá!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).