TOPlist

čtvrtek 3. března 2016

Co mě dojalo...


¨

...ano byl to swap s milou osůbkou, po které jako když se zem slehla, 

nevíme co s ní je a o to víc mě dojalo, 

když jsem u ní na stránkách našla toto.


kopírováno z blogu u Andulky:


Dnešní Vánoce od Lendule53

3. července 2013 v 13:55 | ANNabeLL |  Patchwork a jiné šití
Běhounek pro Darinku333 jsem odeslala a dneska mi přišel úžasný swapík od Lendule53. Lenčiny výrobky jsou nádherné, ona má opravdu talent od Boha ;-) :-)
Měl mi přijít jen běhounek se čtverečky .. a pošťák mi předal takovouto ohromnou krabici:



A už po rozbalení se mi zaslzely oči dojetím ..


 a tady je běhounek, polštářek, čtverečky a medvídek v plné kráse..



Fotečky jsou od Lenky (Lendule)
Jen se Lenka krásně trefila .. moje nej plyšáci jsou Méďové.. Čajík už mi voní pod nosem, abych se z těchto letních Vánoc mohla vzpamatovat!

Leni, moc moc děkuji.

2 komentáře:

  1. Swapík byl nádherný!
    Já mám zase od ní taštičku, sama jsem s ní byla ve swap dvojici.-) A naštěstí už je Anička zase v plné síle a na příjmu:-))) Takže na nás možná ještě další věcičky a akcičky čekají:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to slyším moc ráda, já měla mít od ní také swapík a moc jsem se na něj těšila, ale nějak to nedopadlo. O swap nejde, jde o ní♥.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).